پاتوق من

وبلاگ پاتوق من مکانی برای انتشار تازه های وب فارسی

پاتوق من

وبلاگ پاتوق من مکانی برای انتشار تازه های وب فارسی

  • ۰
  • ۰

همون اولشم آدم موندن نبودی خیلی جا کم آوردم ولی تو پشتم نبودی
از همون اولشم چشات برام فرق میکرد برو اما اگه رفتی سمت من برنگرد
معرفت داشتی تنهام نمیذاشتی هی قهر و هی آشتی دیگه شورش در اومد
تو دلت چی هست آینمون چی پس یهو بهم زدی از قصد آخه دلت میومد

 

…♫♪♫… تیک موزیک …♫♪♫…

 

اعتمادی که شکست مثل روز اول نمیشه دلی که بشکنه خب دیگه برات دل نمیشه
ولی باز با این همه دلم برات تنگ میشه تو چجور آدمی هستی دل مگه از سنگ میشه
معرفت داشتی تنهام نمیذاشتی هی قهر و هی آشتی دیگه شورش در اومد
تو دلت چی هست آینمون چی پس یهو بهم زدی از قصد آخه دلت میومد

  • ۹۸/۱۱/۲۱
  • behnam hs

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی