پاتوق من

وبلاگ پاتوق من مکانی برای انتشار تازه های وب فارسی

پاتوق من

وبلاگ پاتوق من مکانی برای انتشار تازه های وب فارسی

  • ۰
  • ۰

امین اسدی یار و یار

 

دانلود آهنگ جدید امین اسدی به نام یار و یار

Amin Asadi - Yar O Yar

متن ترانه یار و یار از امین اسدی

دانلود آهنگ جدید امین اسدی یار و یار

 

یار و یار
دل بری کردی تو عشقم واست اینجوری نوشتم
که بگم یار منی و مال منی و شدی سرنوشتم
یار و یار و یار ، یارم به تو گرفتارم
تو که شدی همدم من همه کسه من چه حالی دارم
حال خوبی دارم
عشقه یدونه اینجوری خوبه که واسه من و تو همه چی جوره
خیلی خوبه حالم وقتی تورو دارم

 

 

  • ۹۸/۱۲/۰۶
  • behnam hs

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی