پاتوق من

وبلاگ پاتوق من مکانی برای انتشار تازه های وب فارسی

پاتوق من

وبلاگ پاتوق من مکانی برای انتشار تازه های وب فارسی

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان امروز می خوام شما رو با بیوگرافی و زندگینامه یکی از خواننده های محبوب و بسیار خوش صدا آشنا کنم این خواننده کسی نیست جز رضا بهرام که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و با آهنگ های بسیار زیبا و احساسی خود توانسته طرفداران زیادی را برای خودش جذب کنه

در ابتدای معرفی رضا بهرام لازمه بگم که اوج شورت این خواننده با انتشار آهنگ مو به مو بود که به عنوان تیتراژ پایانی سریال ممنوعه برگزار شد، انتشار این آهنگ باعث شد که رضا بهرام طرفداران زیادی را به خود جذب کنه

علاقه به موسیقی و خواندن باعث شد تا به دنبال این هنر رفته و فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است.


سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که با جان دلها می نشیند.

صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند.


رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و این کار او باعث موفقیتش در کارها و آهنگ هایش شده است.


رضا بهرام، با تک آهنگ از عشق بگو به اوج رسید و دوستداران موسیقی او را شناختن




  • ۹۸/۰۴/۰۴
  • behnam hs

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی